Вітаємо Вас на сайті психологоічної служби системи освіти КалинівкськоЇ ОТГ, Вінницької області!

понеділок, 24 лютого 2020 р.

20 лютого в стінах РЦППСР «Довіра» за цікавою формою роботи – воркшоп зібралися  практичні психологи і соціальні педагоги для обміну досвідом роботи у напрямку запобігання та протидії булінгу (цькування) в закладах освіти. Тема роботи: «Реагування і заходи виховного впливу на випадки булінгу в закладах освіти. Системний підхід» є вкрай актуальною і важливою в побудові антибулінгової політики закладу освіти.
Фахівці з цікавістю проводили інтерактивні вправи для учасників воркшопу:
Психологом Корделівської СЗШ І-ІІІ ст.. Криловою О.С. було проведено інтерактивне заняття «Протидія булінгу в дитячому середовищі»;
Хорєва Є.Г., фахівець ЗОШ І-ІІІ ст.. с. Павлівка, поділилася досвідом проведення години соціального педагога для учнів вправою: «Їжачок»;
Інтерактивне заняття для батьків: «Вгадай прояв булінгу», провела з учасниками воркшопу практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ст.. с. Н.Гребля - Кащук О.В.;
Для роботи з педагогами практичним психологом ЗОШ І-ІІІ ст.. с. Голендри Кравець М.С. проведена ділова гра: «Заходи виховного впливу на випадки булінгу», «Булінг, чи Ні?»,
Із нормативно-правовою базою України з питань протидії булінгу ознайомила присутніх  соціальний педагог РЦППСР «Довіра» Браніцька Г.І.
Завідувач РЦППСР «Довіра» А.В.Андрейко представив методичний посібник: «Протидія булінгу в закладах освіти. Системний підхід» і на завершення провів ресурсну вправу для учасників із використанням метафоричних асоціативних карт.
Наші фахівці є не лише професіоналами, але і творчими людьми, Голубенко П.М., практичний психолог ЗДО №7 м. Калинівка, відмітила, що в просвітницькій та профілактичній роботі з учасниками освітнього процесу велике значення має емоційний компонент. Поліна Голубенко поетичним словом завершила зібрання працівників психологічної служби калинівщини.

                                              ***
Йому сьогодні подзвонила мама:
 -Синочку, я не знаю як й сказати.
-Мам, говори як є: швиденько й прямо,
В будь-яку мить зв’язок цей може обірватись.

Тайга навкруг. Чекаєм допомоги, бо поломка.
Нас снігом замело. Все сніг і сніг, і сніг.
Синку, біда. Біда з твоєю донькою!
Молюсь щосили, Бог щоб допоміг!

Пополотнів: -Що з донею? Що сталось?
В тринадцять що могло із нею статись?
-Не прижилась в тій школі, щось не склалось.
І ось вже лікарі почали рятувати.

Бо зараз модно бити ще й жорстоко.
Не захотіла, мабуть, прогинатись.
«Ізгоєм» стала в школі. Одинока.
Ровесниці почали придиратись.

Їх шестеро, що все без жалю били.
А хлопчики на телефон знімали.
Я до цих пір не вірю: всю змісили.
Самі в мережі це повиставляли.

Холодним потом вкрився зразу ж лоб:
-Наскільки все серйозно? –Син, не знаю!
До неї не пускають.  -Мамо, стоп.
Не плач, а то я слів не розбираю.

-Розбили ніс. Повибивали зуби!
Не тіло, а суцільна гематома!
Хай покарає Бог їх й їх «ютуби».
І хто такими їх виховує удома?

І голова цеглиною пробита.
Не діти, а якісь скажені звірі.
Тремтів: -Ти маєш з лікарем поговорити.
Я буду. А душа уся горіла.

Йшов снігом. Сльози лились по щоках:
-Іду, держись, маленька. Вовки звідки?
Оточували кругом тут і там:
І спереду, і ззаду. Добре видко.

Він закричав щосили: -Забирайтесь!
Ні, не до вас! Мені треба до доні!
Повернусь -  на шматки хоч роздирайте!
Та не сьогодні. І з’єднав долоні.

Вовк впився поглядом. Мабуть, вожак.
Від погляду його він затремтів.
Вовк враз пішов і всіх повів. Ось так.
Здавалось вовк… і той все розумів.

Промозглий  чоловік то йшов, то повз. Так-сяк
Добрався. Всі колеги співчували.
Хто гроші, хто білет взяв на літак.
Підтримкою у горі йому стали.

Все обійшлось! Жива! Отим на зло!
Він перевіз до себе . І поволі
Одужувала. Значить, повезло!
Але за що такий удар в дитячій долі?!

Ну а батькам здавалось, що привидилось,
Що ця жорстокість не у їх дітей.
Прикид, айфон, а вихованості – видимість.
SOS – люди! Звірів ростимо, а не людей!

Таке є поряд нас. І варто знати,
Не одяг красить, телефон, а чи машина!!!
Давайте людяність у дітях зберігати.
Дожились! Вовк добріший за людину!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.