Вітаємо Вас на сайті психологоічної служби системи освіти КалинівкськоЇ ОТГ, Вінницької області!

середу, 5 жовтня 2022 р.

Психологічна підтримка дітям з ООП в умовах інклюзивного навчання.

 

Війна в Україні внесла свої корективи в організацію інклюзивного навчання в закладах освіти. З такої позиції, для асистентів вчителів під час практичного семінару психолог ЦПР ПП поспілкувався про те, як надавати психологічну підтримку дітям з ООП в умовах інклюзивного навчання в умовах воєнного стану. В ході спілкування було зазначено, що основними орієнтирами у роботі асистента вчителя з підтримки дитини з ООП є дотримання щоденних рутин. В часи нестабільності формування у дитини побутової самостійності, соціальних навичок надає їй певну історію успіху. 

При цьому, значна увага приділяється ігровій діяльності  дитини з ООП, як важливій  платформі для розвитку та підтримки соціальних, комунікативних і когнітивних навичок. Отож, режим дня, внесення традицій у спілкування з дитиною, різні техніки стабілізації емоційного стану, рухливі, сенсорні і дидактичні ігри є основними методами надання  першої психологічної та емоційної підтримки дитини з ООП в закладі освіти.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.