Війна в Україні внесла свої корективи в організацію інклюзивного навчання в закладах освіти. З такої позиції, для асистентів вчителів під час практичного семінару психолог ЦПР ПП поспілкувався про те, як надавати психологічну підтримку дітям з ООП в умовах інклюзивного навчання в умовах воєнного стану. В ході спілкування було зазначено, що основними орієнтирами у роботі асистента вчителя з підтримки дитини з ООП є дотримання щоденних рутин. В часи нестабільності формування у дитини побутової самостійності, соціальних навичок надає їй певну історію успіху.
При цьому,
значна увага приділяється ігровій діяльності дитини з ООП, як важливій платформі для розвитку та підтримки
соціальних, комунікативних і когнітивних навичок. Отож, режим дня, внесення
традицій у спілкування з дитиною, різні техніки стабілізації емоційного стану,
рухливі, сенсорні і дидактичні ігри є основними методами надання першої психологічної та емоційної підтримки дитини з
ООП в закладі освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.