Вітаємо Вас на сайті психологоічної служби системи освіти КалинівкськоЇ ОТГ, Вінницької області!

неділя, 8 жовтня 2023 р.

Стартувала Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?».

 З метою формування в суспільстві культури піклування про ментальне здоров'я, розуміння та оволодіння інструментами, які допоможуть учасникам освітнього процесу дбати про свій емоційний стан в закладах освіти Калинівської ТГ стартувала комунікаційна кампанія Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», ініційованої першою леді України Оленою Зеленською. І приємно підмітити, що з нагоди Дня ментального здоров’я, на базі ліцею с.Корделівка під час заходу school fest «Безпека у житті – життя у безпеці» педагоги ознайомилися практично із техніками та методиками, які допоможуть піклуватися про ментальне здоров'я.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.