Вітаємо Вас на сайті психологоічної служби системи освіти КалинівкськоЇ ОТГ, Вінницької області!

четвер, 2 листопада 2023 р.

Навчались впровадженню відновного підходу у вирішенні конфліктів.

Психологом центру професійного розвитку педагогічних працівників 02.11.2023 року проведено вебінар для практичних психологів, соціальних педагогів, педагогів організаторів (координаторів ШСРК) які будуть впроваджувати медіацію в ЗЗСО для створення середовища вільного від будь- яких форм насильства. Тема заходу: «Створення системи Шкільних служб розв’язання конфліктів для впровадження медіації за принципом «рівний-рівному» та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти». 
Щороку такий захід проводиться з метою формування ультури забезпечення участі учасників освітнього процесу у розв'язанні конфліктів та миробудуванні  в закладах освіти, залучення здобувачів освіти до активної участі у формуванні безпечного освітнього середовища шляхом впровадження відновного підходу до вирішення конфліктів між учасниками освітнього процесу, розвиток фахової компетентності і навичок проведення відновної практики.  
Учасники заходу були ознайомлені із результатами щорічного моніторингу щодо ефективності впровдження відновлювальних практик, стратегіями та стилями у вирішені конфліктних ситуацій в колективах. Отримали інформацію про організацію роботи в закладі освіти ШСРК, ознайомилися із принципами миробудування в закладі освіти. Більше дізналися про відновлювальну медіацію та відновлювальну шкільну культуру. Розглянули кроки створення служб та значна увага приділялась перешкодам та упередженням на шляху організації та діяльності ШСРК в закладі освіти. 
Педагоги ознайомилися з програмою тренінгу для підготовки учнів-медіаторів: «Базові навички медіатора ШСРК». Вивчали методтлогії Кола. За підсумками проведеного вебінару в обговорені учасники отримали багато корисної інформації та методичних матеріалів для впровадження відновного підходу в закладах освіти.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.