Під час війни стресостійкість педагога набуває особливого значення, адже вони виступають не лише як освітяни, а й як опора для здобувачів освіти. Здатність педпрацівника зберігати спокій та ефективно управляти власними емоціями є критичною для створення безпечного та стабільного освітнього середовища. Психологом ЦПР ПП проведено семінар- практикум з вихователями ЗДО №6 м. Калинівка. В умовах війни, коли невизначеність та тривога виснажують психіку, стресостійкість допомагає вчителям залишатися продуктивними та зосередженими на важливості своєї місії — освіти та розвитку молодого покоління. Також, підтримуючи власну резилієнтність, вихователь може краще допомагати дітям впоратися з власними емоційними труднощами, надаючи їм необхідну підтримку та розуміння.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.