Вітаємо Вас на сайті психологоічної служби системи освіти КалинівкськоЇ ОТГ, Вінницької області!

середа, 25 вересня 2024 р.

Формування сприятливого психологічного клімату та конструктивних взаємин в педагогічних та учнівських колективах

Вереснева зустріч з практичними психологами і соціальними педагогами закладів освіти Калинівської ОТГ проходила у форматі психологічної студії за темою: «Формування сприятливого психологічного клімату та конструктивних взаємин в педагогічних та учнівських колективах». Безпечний простір має вирішальне значення для формування позитивного психологічного клімату. Коли діти відчувають себе фізично та емоційно захищеними, вони більш відкриті до взаємодії, навчання та розвитку. У такому середовищі зменшується рівень стресу, тривожності й напруги, що сприяє довірі та підтримці між учасниками. Безпека створює основу для побудови здорових стосунків, ефективної комунікації та загального добробуту, що є ключовими елементами сприятливого психологічного клімату. З цією метою на заході була представлена корекційно-розвиткова програма «Безпечний простір». Зазначена програма впроваджувалась Державною службою якості освіти України спільно з Міністерством освіти і науки України, громадською організацією «Слова Допомагають», а також фахівцями Центру психічного здоров’я Національного університету «Києво-Могилянська академія». Ініціатива отримала підтримку Австрійської агенції з питань міжнародної мобільності та співпраці в галузі освіти, незалежної гуманітарної організації «Plan International» та Іспанського агентства міжнародного співробітництва та розвитку (AECID) в рамках програми «Safe Space – Невідкладна психосоціальна підтримка учнів та шкільних вчителів». Програма складається з чотирьох модулів. Перший модуль для ЗДО представляла практичний психолог ЗДО с. Павлівка, другий модуль для молодшої школи представляла практичний психолог ліцею №1, третій - для основної школи практичним психологом ліцею с. Павлівка та четвертий-психологом ЦПР ПП для роботи з батьками і педагогами.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.