Вітаємо Вас на сайті психологоічної служби системи освіти КалинівкськоЇ ОТГ, Вінницької області!

четвер, 28 листопада 2024 р.

Побудова унікальної моделі комунікації в системі вчитель-дитина з ООП як першочергова передумова створення сприятливого інклюзивного середовища.

 

"Побудова унікальної моделі комунікації в системі вчитель-дитина з ООП як першочергова передумова створення сприятливого інклюзивного середовища" - за такою темою зустрілися асистенти вчителів закладів освіти в стінах Центру професійного розвитку педагогічного працівника, Захід, який проводив психолог ЦПР ПП, був насичений інтерактивними вправами на емпатію та розвиток сприйняття: рольове моделювання ситуацій, що сприяють розумінню емоційного стану дитини з ООП. 
В теоретичній частині учасники ознайомилися із роллю комунікації для адаптації та розвитку дитини з ООП, як адаптувати підходи з урахуванням індивідуальних потреб дитини та забезпечення підтримки і створення безпечного і довірливого простору для дитини  ООП. 





В практичній частині відпрацьовано аналіз ключових етапів, таких як спостереження, слухання, реакція на сигнали дитини. В малих групах асистенти  обговорювали   та презентували стратегії подолання комунікативних бар'єрів між вчителем і дитиною. Під час вправ учасники розвивали свою  невербальну комунікацію та техніку адаптації для створення комфортного середовища



На завершення, в малих групах будували унікальну моделі комунікації на прикладі формування індивідуального плану підтримки дитини з ООП із побудови необхідних кроків та адаптацій для кожної конкретної ситуації. А також, розробляли методики оцінювання ефективності комунікації на прикладі  моніторингу змін у поведінці та емоційному стані дитини. 
У підсумку, учасники заходу розширили розуміння бар’єрів у спілкуванні із дітьми з ООП та навчились підбирати ефективні комунікативні стратегії для їх подолання.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.