"Побудова
унікальної моделі комунікації в системі вчитель-дитина з ООП як першочергова
передумова створення сприятливого інклюзивного середовища" - за такою темою зустрілися асистенти вчителів закладів освіти в стінах Центру професійного розвитку педагогічного працівника, Захід, який проводив психолог ЦПР ПП, був насичений інтерактивними вправами на
емпатію та розвиток сприйняття: рольове моделювання ситуацій, що сприяють розумінню емоційного стану
дитини з ООП.
В теоретичній частині учасники ознайомилися із роллю комунікації для адаптації та розвитку дитини з ООП, як
адаптувати підходи з урахуванням індивідуальних потреб дитини та забезпечення підтримки і створення безпечного і довірливого простору для дитини ООП.
В практичній частині відпрацьовано аналіз ключових етапів, таких як спостереження, слухання, реакція на
сигнали дитини. В малих групах асистенти обговорювали та презентували стратегії подолання комунікативних бар'єрів між вчителем і дитиною. Під час вправ учасники розвивали свою невербальну
комунікацію та техніку адаптації для створення
комфортного середовища:
На завершення, в малих групах будували унікальну моделі комунікації на прикладі формування індивідуального плану підтримки дитини з ООП із побудови необхідних кроків та адаптацій для кожної конкретної ситуації. А також, розробляли методики оцінювання ефективності комунікації на прикладі моніторингу змін у поведінці та емоційному стані дитини.
У підсумку, учасники заходу розширили розуміння бар’єрів у спілкуванні із дітьми з ООП та навчились підбирати ефективні комунікативні стратегії для їх подолання.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.